fredag, september 21

ordtorka?

Innan jag blev scrappare och kortmakare så var jag ju faktiskt en skrivare/diktare. Har ju t o m gett ut en bok. :) Tyvärr blir det inte så mycket skrivande längre och jag har varit tveksam till att lägga ut något här. Nu gör jag det iaf, så får vi se hur det går...


och du undrade
vart mina ord tagit vägen
om dom var slut nu
när dom samlats i en gemensam pärm


jag svarade
att jag saknar dom också


är det kanske därför
som jag är alldeles full inuti
för jag rensar inte ut
fäller inga tårar
kväver inga skrik
allt är fångat inuti


så jag spricker snart


men jag tror nog att jag måste
få ut litegrann
innan allt som är jag


försvunnit helt


3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e så bra!! Men du har väl inte lagt skrivandet på hyllan? Jättefina kort också, fint med staketet! Vem har du träffat???Nyfiken!
På trosdag ses vi, tjoho! Kramelikram!

Catrin sa...

Njae...inte på hyllan kanske, men det blir väääldigt lite numera. Tyvärr. Vem jag träffade är en hemlis...åtminstone till TROSDAG! Haha! Glöm inte trosorna imorgon gumman. :)

fialoppan sa...

Hahahaha! Vilken trevlig trosdag vi hade bönan, slutet var pricken över i:et!!!