måndag, mars 12

bulldozern agda


Här ovan är LO´n jag gjorde igår. Gillar egentligen inte pappret alls, som för övrigt såg MYCKET finare ut när jag beställde det på nätet. Men det passar ganska bra till det här kortet, lite högtidligt och fint liksom.

Banankakan igår blev ingen succé. Eller som jag fick höra idag: "kakan du gjorde var inte god." Antar att det var första och sista gången den blev till i detta huset.

Sambon bankar just nu för kung och fosterland på trappan. Håller ju på och renoverar den helt och hållet, (efter att vi börjat fick jag höra av någon att, det där med trappa är ju något man bara gör en gång i livet. No shit?) så hela huset ser ut som kaos. Behöver jag en skriva att det är svårt att koncentrera sig överhuvudtaget när det låter som en bulldozer rasar utanför ens rum? En annan som har svårt att komma till ro är Smilla. Hon vankar av och an här inne, och ditrampar febrilt i min fåtölj. Stackars gumman. Och mitt i alltihopa hade jag tänkt scrappa. En jullayout dessutom. Vilket känns lagom motiverande när det för några dagar sedan blommade ut i vår och fåglarna kvittrar utanför. Men men, utmaningar är till för att...ja, utmanas!

1 kommentar:

fialoppan sa...

Oooo nice! Det försökte du ju pracka på mig!!! Hahaha, men du fick till det i alla fall! Sa svärisarna att den inte var god??? Oförskämda!! Du får bjuda på mig! Kram!