torsdag, juli 12

Kort kort kort!






Tänkte lägga upp lite kort som jag gjort den senaste veckan. Har haft någon sorts massproduktion i det dåliga vädret. Och ja...man får ju roa sig på nåt sätt.
Det är många som fyller år nu, i juli är det två och i augusti är det fyra inklusive mig själv förstås. Dessutom slår några ihop, och firar en tid innan eller efter sin födelsedag, så då måste man ju göra TVÅ kort. :) Och efter att J´s pappa hamnat på sjukhus tyckte jag han behövde ett uppiggande kort, så visst har det blivit några stycken.

På tal om födelsedag...oj oj oj, vad jag önskar mig scrap- och kortmakerisaker! Ge mig en lusentapp och jag blir överlycklig. :) Tänkte fylla i sånadär önskelistor hos mina favoritbutiker, och sen kan man enkelt gå in där och säga en summa, så packar ägaren ihop ett paket. Och jag får bara sånt som jag vill ha. Finfint!

1 kommentar:

fialoppan sa...

Finfina! Gillar de två översta mest! Ser ut som du har sytt på den understa!? Kram!