söndag, juni 29

Helgen har varit mycket bra. På många sätt. Festen i fredags var lika kul som alltid, men tiden gick för fort. Helt plötsligt var klockan halv fyra på morgonen och vi skuttade runt som galningar till musiken. Sen blev det efterfest med SingStar och jag undrar varför jag aldrig fått testa det förut? Det var ju urkul! Sen blev vår lilla skara utslängda när klockan blev sex, och då hade vi alla varit uppe i mer än ett dygn. Sen hem till syster för att få lite sömn, och sen körde hon mig hem så jag var hemma runt tio. Har jag sagt att jag har världens bästa syster? Det har jag! Båda två är lika underbara iochförsig, men att köra sin lillasyster hem sådär på förmiddagen efter inte så mycket sömn, det är guld!

Resten av helgen har jag mest sovit, men det känns ändå inte som tillräckligt. Måste vara nån sorts jetlag från förra helgen då sömntimmarna blev lätträknade. Den helgen som var...hemsk. Ush och fy. Det kändes som om jag blivit överkörd av en ångvält och huvudet snurrade som en karusell. Och det snurrar än.

Mysigt är bara förnamnet. Fast det visste jag redan att det skulle vara.



1 kommentar:

fialoppan sa...

Olala! Updates! Vill och SKA höra alla detaljer! Sööööt bild! (Men vad gör du med honom;)