torsdag, juni 26

idag...

har jag träffat mina älskade guldklimpar! Känns som om det var evigheter sedan sist och det sticker lite i hjärtat av dåligt samvete. Men, man kan ju inte vara överallt. Känner mig hyffsat splittrad redan.
Theo växer mer för varje gång man ser honom, och han har blivit en klok liten pojk. När jag kom dit stod han vid sin verktygsbänk och sågade. Han berättade att han höll på att laga "Tlott´s" (hans andra moster) bil, eftersom den var sönder. När jag frågade om han kunde laga min ifall den också gick sönder, svarade han att han hade tid imorgon. Gullunge!
Sedan när vi var på nedanvåningen och lekte, så tog han alla leksaker ur sin korg, vilket är en del, och la dem på en dyna som är till utemöblerna. De skulle nämligen åka iväg till Limhamn! Var han fått det ordet ifrån vet ingen, förvisso bor farmor och farfar där, men de brukar nog inte säga att de bor där. Ungar är otroliga på att snappa upp saker. :)

Imorgon är det fest med jobbet. Ska bli kul! Anledningen till att vi har den är lite sorglig, men sånt är livet. Allt är inte roses and butterflies.




sötaste Theo provar sitt cyklop!


Inga kommentarer: