torsdag, januari 22

Jag vill ha dig nu.

Imorgon bär det att till min andra kickoff. Självklart ska det bli kul, men jag kan inte riktigt njuta av det eller slappna av. Och allt är mitt eget fel, för att jag är så feg. Fan på mig. För det är jobbigt att åka ping pong och inte veta.
Jag vill så gärna vinna denna gången, men jag tror inte det blir så. Och det är ledsamt.



jag tror inte att du ser

det som finns

alldeles framför näsan

på dig


du håller på att vakna

ur din bubbla

men

jag vet inte

om den som ligger bredvid

kommer att vara

jag


jag vet

att du tänker

och rannsaker

i oändlighet

men berätta för mig

vad

och hur det känns


men säg inget

du inte kan stå

för

ge mig inte ord

som jag kan bygga

luftslott utav

för om du låter mig

falla

kommer det att göra

ont


så jag säger rakt ut

- jag vill ha dig nu

Inga kommentarer: