onsdag, maj 19

. foolish games.

"well in case you failed to notice,
in case you failed to see,
this is my heart bleeding before you,
this is me down on my knees

these foolish games are tearing me apart,
and your thoughtless words are breaking my heart
you're breaking my heart

well, excuse me, guess I've mistaken you for somebody else,
somebody who gave a damn,
somebody more like myself"


foolish games by Jewel




det känns konstigt. det är alldeles, alldeles tomt och blankt inuti och jag undrar hur ofta det ska kännas så här. jag vet varför, men aldrig hur länge.
för det som aldrig sägs och det som aldrig görs.

1 kommentar:

Rut-Agnes sa...

även om det är en hemsk känsla att ha, så kan jag inte annat än tycka dte var lite roligt att jag hade just den låten i min spotify när jag öppnade din blogg idag..