fredag, oktober 26

Höstbilder!






Var ute och gick idag och hade kameran med mig. Passade på att ta några höstbilder, färgerna nu är verkligen underbara!

För tillfället är jag UTTRÅKAD! Finns inget på tv och inget annat skoj heller. Känns som om allt bara går i slentrian. Och det är ovanligt att komma från mig, jag som är en rutinmänniska som gärna tar det lugnast möjligt. Men HUR lugnt kan man ta det egentligen? Suck. Nånting måste hända snart, annars blir jag tokig. Eller tokigARE.

Till på köpet sov jag jättelänge idag så jag lär inte kunna sova inatt. Hade dessutom hemska mardrömmar och vaknade alldeles kallsvettig. Hatar. Men det var ganska väntat på något vis. Det räcker att jag blir påmind om något som har med det att göra, så kommer mardrömmarna som ett brev på posten.
Och jag var rädd igår kväll. För jag känner mig inte säker här. Heller. Ska jag behöva flytta och byta ut allt ännu en gång? Det är en hemsk känsla, att vara förföljd och aldrig trygg. Fan för dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder vännen!!!
usch, vad har hänt? Hoppas att det inte är vad jag tror... KRAM!

Malin sa...

Kikar in för första gången :)
Underbara bilder å vad mycket fina saker du gör!!!

Hoppas på att det där jobbiga du skrev om blir bättre med.
Kikar gärna in igen / Kram MAlin