måndag, oktober 15

Höstkort!





Äntligen har jag fått färdigt mina höstkort! En del är skickade och en del på väg. Typ. Jag ser alltid så mycket framemot att göra en sån drös med "tema"kort, men sen blir det sån enorm press när jag väl ska göra dom. Visst måste jag kanske inte göra så himlans många, men jag vill ju inte att någon ska vara utan...

Annars är väl allt som vanligt hoppas jag. Väntar svar från företaget i Lund denna veckan och jag hoppas hoppas HOPPAS det går vägen. Det bara måste vända nu så det blåser åt mitt håll. För det är fan på tiden.

Har ont som tusan nere i svanken, tydligen är det något fel därinne bland muskler, diskar och gud vet allt. Det trycker och strålar ner i benen. Sjukgymnasten pratade först om att någon disk ligger i kläm, sen om ryggskott och ja...jag hänger inte riktigt med i svängarna. Nu får jag iaf laser två gånger i veckan så får vi se om det hjälper. För det här gör ONT!

2 kommentarer:

fialoppan sa...

TACK för det fina kortet vännen!!! Och tack för igår, alltid lika najs!
Håller alla tummar och tår för dig, hoppas hoppas hoppas!!!!

Anonym sa...

Oj va kreativ du har varit. Och så många fina kort med välarbetatde detaljer.

AnnaG

www.annag.blogg.se