onsdag, januari 30

fuck you right back

Jag förstår mig inte på vissa. Det är så...blärk alltihop.

Och ibland önskar jag att folk helt enkelt inte frågade. Att dom bara håller käften och låter mig va. Men så enkelt är det förstås inte.
Och varför säger man saker man egnetligen inte menar? Sånt som inte betyder ett skit i slutändan. Fan vad jag hatar sånt.

Hursom, jag var på kickoff i helgen som gick. Och oj vad kul jag hade! Så skoj har jag inte haft på länge och jag behövde det verkligen. Blev förvisso bara tre timmars sömn så lördagen bestod i att sova.
var uppe i Tourning Torso också och utsikten var fantastisk! Vi hade hyrt hela den översta våningen, 179 m upp, och hade lite konferens och lunch där. Tyvärr hade jag bara med mig mobilkameran, så jag vet inte hur bilderna blev. Just nu fungerar inte min överföring till datorn, så dom får visas vid senare tillfälle.



vad sägs om årets första vintergäck?



3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för senast :)
Vem har varit dum? Ska jag ta hand om dom? Morrrrrrrr!
Kramelikram!

Anonym sa...

Det var bara jag!?

fialoppan sa...

http://scrapaddicted.blogg.se/1202996579_dream_street_papers__.html
Nominerade dig till detta vännen...tyvärr hade vi inte sån tur som du brukar ha;)
Kramar!