torsdag, januari 24

tjejmiddag

Imorgon är det dags för min första kick-off. Och jag hoppas verkligen det blir kul! Vi åker kl.12 från Malmö och kommer tillbaka vid 10.30 på lördag. Och ingen får veta vart vi ska! Det enda vi fått veta är ungefär hur vi ska vara klädda. För mig som är kontrolfreak så borde det ju vara en katastrof, men jag jag försöker tänka att det ju är lika för alla. Så det blir nog bra!

Annars har det hittills varit en lugn vecka. Jag har sovit ca 1,5h varje dag när jag kommit hem och det är sååå välbehövligt. För att orka vara social imorgon osv. så måste jag vara utvilad.

För några helger sedan var det tjejmiddag, jättetrevligt som vanligt! M hade lagat toppengod mat och stämningen var på topp. Har helt glömt att visa bilder från kvällen, så här kommer några.



fin dukning!



goood mat!



systers jättefina mage :)



syster och M




Inga kommentarer: